exclusieve beschikking over goed scorende adresbestanden

Listmanagement

Zonder meerkosten adresbestanden aanbieden

Als listbroker kan CatchDM zonder meerkosten alle beschikbare adresbestanden op de Nederlandse markt aanbieden. Van postorderkopers tot tijdschriftenabonnees, van respondenten op landelijke vragenlijsten tot telemarketingrespondenten, CatchDM vindt voor iedere campagne de juiste prospects!

Voor de onderstaande bestanden treedt CatchDM op als listmanager. Als listmanager heeft CatchDM de exclusieve beschikking over deze goed scorende adresbestanden. Wilt u meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op.

Actieplein Nederland

Actieplein.nl heeft voor Nederland een gevarieerd aanbod van kortingsbonnen, gratis producten, speciale voordeelacties en prijsvragen. Op Actieplein.nl vind je iedere dag weer een compleet overzicht met de leukste gratis prijsvragen, kortingsacties en diverse aanbiedingen. Alle acties op de website bieden voordeel of kans op mooie prijzen. Ook e-mailadressen beschikbaar!
Lees meer, download factsheet

Actieplein Vlaanderen

Actieplein.be heeft voor Vlamingen een gevarieerd aanbod van kortingsbonnen, gratis producten, speciale voordeelacties en prijsvragen. Dagelijks vind je op Actieplein.be een compleet overzicht met alle prijsvragen, kortingsacties en diverse aanbiedingen. Alle acties op de website bieden voordeel of kans op prijzen. Ook e-mailadressen beschikbaar!
Lees meer, download factsheet

ELF Voetbal

ELF Voetbal is het grootste voetbalmaandblad van Nederland, met een landelijke editie en 3 regionale edities. De doelgroep bestaat voor een groot deel uit mannen in de leeftijd 20-45 jaar en gezinnen met kinderen. Alle abonnees zijn geworven via telemarketing en het betreft dus een zeer responsegevoelige doelgroep.
Lees meer, download factsheet

Galette Press

Galette Press is een kinderboekenclub voor gezinnen met kinderen in de leeftijd 0-12 jaar. Galette Press selecteert en verspreidt sinds 1997 kinderboekenpakketten in heel Nederland en werkt hiervoor samen met gerenommeerde uitgeverijen en vaste leveranciers. Alle adressen zijn via telemarketing geworven. Het betreft een zeer responsegevoelig bestand, dat succesvol is ingezet voor verschillende telemarketingaanbiedingen.
Lees meer, download factsheet

Handwerken zonder Grenzen

Handwerken zonder Grenzen is het magazine voor liefhebbers van handwerken. Het kwalitatieve magazine verschijnt 6 x per jaar en kent een zeer loyale doelgroep. In het magazine staan o.a. ideeën en voorbeelden van creaties, productinformatie en technieken, reisverslagen en aankondigingen van beurzen en exposities. Gezien het profiel is Handwerken zonder Grenzen een zeer interessant bestand voor verschillende postorderaanbiedingen en fondsenwervingscampagnes.
Lees meer, download factsheet

Hotelbon

Hotelbon is voor mensen die graag genieten van het leven, maar niet teveel willen betalen. Met de Hotelbon kan gratis worden overnacht in ruim 3.000 hotels in 21 landen in Europa. De enige voorwaarde is dat het ontbijt en diner worden genuttigd in het hotel. De doelgroep bestaat voor 50% uit mannen en 50% uit vrouwen. Alle kopers zijn geworven via telemarketing en het betreft dus een zeer responsegevoelige doelgroep.
Lees meer, download factsheet

Hotel Gold Card

Hotel Gold Card is voor mensen die graag genieten van het leven, maar niet teveel willen betalen. Met de Hotel Gold Card kan gratis worden overnacht in ruim 1.000 hotels in Europa. De enige voorwaarde is dat het ontbijt en diner worden genuttigd in het hotel. Alle kopers zijn geworven via telemarketing en het betreft dus een zeer responsegevoelige doelgroep.
Lees meer, download factsheet

Hotel Gold Card/Elderzzz Vlaanderen

Met Hotel Gold Card/Elderzzz Vlaanderen kunnen mensen gratis overnachten in ruim 1.000 hotels in Europa. De enige voorwaarde is dat het ontbijt en diner worden genuttigd in het hotel. Alle kopers zijn geworven via telemarketing en het betreft dus een zeer responsegevoelige doelgroep. Dit bestand is zeer interessant om in te zetten voor telemarketingcampagnes.
Lees meer, download factsheet

Kinderplezier

Kinderplezier is een kinderboekenclub voor kinderen in de leeftijd van 0 tot 10 jaar. Aangezien alle adressen via telemarketing zijn geworven, betreft het een zeer responsegevoelig bestand. Het bestand wordt succesvol ingezet voor verschillende mail- en telemarketingcampagnes van o.a. fondsenwervers en postorderbedrijven.
Lees meer, download factsheet

Klussearch/TM gevoelige consumenten NL

Klussearch heeft voor de Nederlandse markt verschillende uitwisselingsplatformen die de particulier samenbrengt met een product, dienst of vakbedrijf. Klussearch maakt gebruik van telemarketing voor het werven van nieuwe klanten. De doelgroep ligt tussen de 18 en ca. 60 jaar. Het betreft een zeer responsegevoelig bestand, geschikt voor telemarketingacties voor producten en diensten in abonnementsvorm.
Lees meer, download factsheet

Klussearch/TM gevoelige consumenten Vlaanderen *NIEUW*

Klussearch Vlaanderen heeft diverse uitwisselingsplatformen die de particulier samenbrengt met een product, dienst of vakbedrijf. Door middel van telemarketing worden nieuwe klanten geworven in de leeftijd van 18 tot ca. 60 jaar. Het betreft een zeer responsegevoelig bestand, geschikt voor telemarketingacties voor producten en diensten in abonnementsvorm.
Lees meer, download factsheet

Mama en Zo / Baby & Mamma

De online community Mamaenzo.nl bevat allerlei informatie, tips, kortingsbonnen en proefverpakkingen voor moeder en baby. Het concept bestaat uit een online community (www.mamaenzo.nl) en een webshop. Iedere zwangere vrouw of jonge moeder kan zich aanmelden voor de gratis nieuwsbrief. De database bevat ook de aanmeldingen voor de gratis geschenkendoos op te halen bij het Kruidvat (die op dit moment geen deel meer uitmaakt van het concept). Het concept biedt de mogelijkheid voor een zeer succesvolle, op maat gemaakte, multimediale aanpak.
Ook e-mailadressen beschikbaar.
Lees meer, download factsheet

Media 4 Kids Nederland

Media 4 Kids is verantwoordelijk voor de exploitatie van de Max Media Kinderboekenclub. Media 4 Kids richt zich op gezinnen met kinderen in de leeftijd van 0 tot 10 jaar. Aangezien alle adressen via telemarketing zijn geworven, betreft het een zeer responsegevoelig bestand.
Lees meer, download factsheet

Media 4 Kids Vlaanderen

Media 4 Kids is nu ook actief in Vlaanderen! Media 4 Kids richt zich in Vlaanderen op gezinnen met kinderen in de leeftijd 0 tot 5 jaar. Aangezien alle adressen via telemarketing zijn geworven, bevat het zeer snel groeiende bestand een zeer responsegevoelig doelgroep.
Lees meer, download factsheet

Nugezond.com

NuGezond.com is leverancier van producten die een gezonde voeding en leefstijl ondersteunen. Het assortiment van Nugezond.com bevat (multi)vitaminen en voedingssupplementen voor diverse doelgroepen, lichaamsdelen of -functies. Alle producten worden per post thuisbezorgd. De kopers van vitamines en voedingssupplementen zijn allen via telemarketing geworven. Het betreft dus een zeer responsegevoelige doelgroep en een zeer goed scorend bestand.
Lees meer, download factsheet

Permission

Het bestand van Permission bevat adressen van respondenten op de verschillende online campagnes van Permission. Het betreft responsegevoelige adressen van consumenten die in de afgelopen 12 maanden mee hebben gedaan met verschillende online thema-enquêtes en prijsvragen. Ook e-mailadressen beschikbaar!
Lees meer, download factsheet

Posters.nl

Posters.nl biedt een zeer ruime keuze aan wanddecoratie. Het assortiment bestaat o.a. uit tienduizenden posters, kunstdrukken, muurstickers, wissellijsten en diverse soorten fotobehang. Het betreft een zeer responsegevoelig bestand met consumenten die extreem gevoelig zijn voor acties en aanbiedingen.
Lees meer, download factsheet

Werksite

Dit bestand bevat deelnemers aan verschillende online persoonlijkheidstesten op het gebied van beroepskeuze, studiekeuze en IQ. De deelnemers beantwoorden zeer veel verschillende vragen met betrekking tot werk en studie, waardoor zeer specifieke selecties mogelijk zijn. Ook e-mailadressen beschikbaar!
Lees meer, download factsheet

Win De Prijsvraag

Win de Prijsvraag is een bestand met mensen die via telemarketing hebben toegezegd om automatisch mee te doen aan prijsvragen. Maandelijks betalen mensen een vast bedrag en spelen dan automatisch mee met een groot aantal prijsvragen. Alle adressen zijn via telemarketing geworven en het betreft een zeer responsegevoelige doelgroep. Het bestand wordt succesvol ingezet voor diverse telemarketingactiviteiten.
Lees meer, download factsheet

Zorgplicht (TM Geworven) *NIEUW*

Het bestand van Zorgplicht bevat respondenten die recent telefonisch zijn benaderd in het kader van de zorgplicht van verzekeringsmaatschappijen en tussenpersonen. De adressen en telefoonnummers zijn zeer geschikt voor telemarketing en tevens beschikbaar voor campagnes betreffende financiële producten. Het bestand is nieuw en nog niet eerder ingezet.
Lees meer, download factsheet